• +90 850 393 89 61

Teknoloji çağına girilmesi ile birlikte işletmelerin sundukları hizmetler arttı ve ürün çeşitlilikleri çoğaldı. Rekabet ortamı içerisinde işletmelerin verimli ve istikrarlı bir şekilde gelişebilmesi için artan hizmetlere ve ürün çeşitliliğine hakim olmaları kaçınılmaz bir hal aldı. JBI Bana Özel, 1995 yılından beri mağazacılık ve hizmet sektörlerinde işletmelerin piyasalara ayak uydurmalarını ve işletme süreçlerine hakim olarak büyümelerini sağlamaya yönelik çözümler üretmektedir. Bu sebeple Mağaza Yazılımı konusunda uzun soluklu kurum tecrübesi ile her işletmenin ortak sorunlarına çözüm üretirken, işletmelerin kendilerine özel sorunları ya da geliştirdikleri çözümlerin olduğunu fark eden JBI Yazılım Ekibi, JBI Bana Özel içerisine esneklik katarak her işletmenin kendine ait çözümleri ekleyebileceği bir yazılım geliştirdi.


İşletmeler iş süreçlerine ve hizmet verdikleri sektörlere göre çeşitli satış süreçleri gerçekleştirmektedirler. AVM ya da marketler, hızlı satışa odaklanarak müşterilerini kasada bekletmemeyi öncelik yaparken bir mobilya mağazası için hızlı satış pek söz konusu değildir. Mobilya, beyaz eşya, züccaciye, çeyizlik eşya gibi sektörlerde ise daha çok satış çeşitleri ön plandadır. Peşin satış, kredili satış, kartlı satış, taksitli satış, karma satış, çek-senet ile satış gibi birçok satış çeşidi kullanılır. Bu sebeple her sektörün kendine özgü satış modüllerine ihtiyacı vardır. JBI “Bana Özel" sayesinde işletmenizin ihtiyacı olan satış modülüne/modüllerine sahip olarak ihtiyacınız doğrultusunda programınızı kullanabilirsiniz.

Barkod sistemi uzun süredir kullanılan ve ticaret hayatını kolaylaştıran bir işlem olması sebebi ile talep gören bir hal almıştır. Elinizde bulunan stoklarınıza barkod atayabilmek, barkodlar aracılığı ile mallarınızı takip edebilmek, barkodlu satış yapabilmek gerekli bir hal aldı. Bu işlemleri gerçekleştirebilecek yazılımın ayrıca barkod üretebilmesi ve barkodlarını takip edebilmesi de gereklidir. JBI “Bana Özel" Barkod Sistemi modülü sayesinde ürünlerini barkod numarasından takip edebilir, satabilir, gruplandırabilirsiniz. Ayrıca ürünlerinize kendiniz barkod atayabilirsiniz. Toptan alım satım yapıyorsanız, birim barkodları oluşturarak işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
İşletmelerin işlemlerini gerçekleştiren personeller gün içerisinde işletmede pek çok işlemi gerçekleştirir. Bu işlemlerin kontrol altına alınması, hem olası hataların önüne geçmek hem işletme performansını arttırmak hem de yapılan hataların geriye dönük düzeltilmesi için zaman ve maddiyat harcanmasının önüne geçmek için önemlidir. Personellerin planlı hareketleri için kullanılan yazılımın ise tam olarak yeterli olması gerekmektedir. Gerekli izinler, gerekli raporlamalar ve gerekli denetim kanallarının bulunması ile personel takibi tam manası ile yapılabilir. Bunun haricinde personellerin takip edilmesi yine pek mümkün olmayacak ve bu sebeple işletme performansı olumlu yönde etkilenmeyecektir. JBI “Bana Özel" Personel İşlemleri modülü sayesinde personellerinizin yetkilerini işleri doğrultusunda sınırlandırarak herkesin yetkili olduğu konuda sorumluluk sahibi olmasını ve başka işlemlere karışamamalarını ayrıca yetkisi olmayan verileri ve bilgilerini görmemelerini sağlayabilirsiniz. Bunların yanı sıra prim işlemleri sayesinde personellerin satış performansını olumlu yönde etkileyebilir ve prim işlemlerini doğru bir şekilde takip ederek ekip moralinin yüksek olmasını sağlayabilirsiniz. İstediğiniz zaman alabileceğiniz raporlamalar sayesinde personellerinizi durumunu görebilir, hangi işlemi hangi personelinizin yaptığını görebilirsiniz.
Kısaca Müşteri İlişkileri Yönetimi olarak adlandırılan CRM, işletmelerin müşterileri ile olan bağlantıları ve müşteriler ile olan ilişkileri açısından önemli bir konudur. Müşteri sadakatini arttırmak, müşteriler ile olan bağlantılarını kuvvetlendirmek ve sıkı bir müşteri takibi demek olan CRM, ülkemizde yeteri kadar bilinmemekte ve kullanılmamaktadır. Özellikle hizmet sektörlerinde kullanımının önemi her geçen gün artan CRM, sağladığı geri dönüşler sayesinde işletmelerin performansını her zaman için olumlu yönde etkilemiştir. Düşük maliyet ve yüksek girdi sağlayan JBI “Bana Özel" CRM modülü sayesinde, müşteri ilişkilerinizi güçlendirin, müşteri yönetimi sağlayın ve işletme performansınızı yükseltin.
Satış kararları ve satış takibinin yapılması işletmelere hem kısa vadede hem de uzun vadede kazanımlar sağlar. Satış kararlarını kendiniz almak istiyorsanız ya da yapılan satışlar için onay mekanizması oluşturmak istiyorsanız JBI “Bana Özel" size bu imkanı sunar. Tam otomasyon seçenekleri sayesinde, satışın yapılmasının riskli olduğu müşterilere satış izni çıkartmayarak ya da satışın onaya yönlendirilmesini sağlayarak riskli satışları kontrol edebilirsiniz.
Satış yapan işletmelerin mallarını stokladıkları depoları her zaman için işletmeler açısından büyük zaman ve iş yükü anlamına gelmektedir. Depolar, mal sirkülasyonuna dayalı olarak zaman içerisinde sınıflandırmaya ve düzene ihtiyaç duyar. Depoya giren ve çıkan stokların yerlerinin doldurulması ve istiflenmesi büyük bir çaba istediği gibi işlemlerin planlı olarak yapılması da büyük öneme sahiptir. İşletmelerin depolarının kontörlüne sahip olmadıkları zamanlarda, stok satışlarından verim alınamaması ve hızlı satış sirkülasyonuna sahip stokların zamanında tedarikinin sağlanamaması sonucu satışlara yansımakta ve satış performansları da doğrudan etkilenmektedir.
Bir işletmenin sattığı ürünlerini takip edebilmesi ve tedarik kanallarını ihtiyaçları doğrultusunda dinamik tutabilmesi için, depo yönetimi olmazsa olmazdır. JBI “Bana Özel" Depo Yönetimi modülü, işletmenizin depo kontrolünü ve stok yönetimini sağlar. Bu sayede sattığınız ve aldığınız ürünleri kontrol ederek stok takibinizi ve depo yönetiminizi ek programlara ihtiyaç kalmadan bir modül ile elde ederek işletmenizde kullanabilirsiniz. Birden fazla deponuzu kolaylıkla yönetebileceğiniz Depo Yönetimi modülü sayesinde depolar arası sevkiyat yapabilir, ürünlerinizi gruplandırabilirsiniz. JBI ile kargaşayı ortadan kaldırmak çok kolay.
İşletmeler için fatura, irsaliye ve siparişlerin doğru bilgileri içermesi, işletmelerin bilhassa satış işlemlerini doğru yapmasını sağlayacaktır. Bu sebeple faturalandırma, irsaliye düzenleme ve sipariş geçme işlemlerinin izinlere tabi olarak personel yetkilendirmeleri dahilinde yapılması derece önemlidir. JBI “Bana Özel" in sağladığı kontrol ve izin düzenlemeleri sayesinde, işletmenin yapacağı faturalandırmalar, düzenleyeceği irsaliyeler ve geçeceği siparişler yetki bazlı bir şekilde yapılır, hataların önüne geçilir, verimlilik arttırılır. Ayrıca bütün işlemleri çeşitli süzgeçlerden geçirerek filtreleyebilir ve bu sayede işlemlerinizi geçmişe dönük kolayca bulabilirsiniz.
İşletmelerin korkulu rüyası olan muhasebe işlemleri, JBI “Bana Özel" Muhasebe modülü sayesinde artık sorun olmaktan çıkıyor. İşletmenizin muhasebesel işlem yoğunluğu ne olursa olsun, muhasebe işlemleri doğru yapılmadığı taktirde gerek ek iş yükü gerek ise geçmişe dönük düzeltme işlemlerinin zorluğu ve karmaşıklığı sebebiyle son derece külfetlidir. Pek çok paket program işletmelerin muhasebe işlemleri konusunda ya eksik ya da karmaşık kalmaktadır. Tek bir panel üzerinden birçok işlemi halledebileceğiniz JBI “Bana Özel" Muhasebe modülü sayesinde, ek iş yükü ya da ek personel istihdamına gerek kalmaksızın işletmenizin ön muhasebe ve resmi muhasebe işlemlerini kolaylıkla yapabilirsiniz. Birden fazla şubeniz ya da şirketiniz olması durumunda, şube bazlı ve genel muhasebe işlemleri yapabilirsiniz. Bu sayede tek bir panelden ister bir ister sınırsız işletmeye hakim olarak hataya yer vermeksizin büyüme politikaları belirleyebilirsiniz.
Servis işlemlerinin gerçekleştirildiği işletmelerde, personellerin işlemlerinin kontrol edilmesi ve kayıt altında tutulması gerekir. Ayrıca servis hizmetlerinde kullanılan ürünlerin takibinin yapılması, hangi personelin hangi üründen ne kadar kullandığının kayıt altında tutulması gereklidir. Ayrıca bu işlemler, personeller sahadayken de yapılabilmelidir. JBI “Bana Özel" Servis modülü ile işletmenizin servis işlemlerini kolaylıkla halledebilir, oto servis, güvenlik servisi gibi hizmetlerinizin yanı sıra mobilya montajı, beyaz eşya teslimatı ve montajı gibi işlemlerinizi de kolaylık gerçekleştirebilirsiniz.
Personeller, işletmelerin bel kemikleridir. Bir malın alımından, sevkiyatından depolanmasından, satışından, teslimatından, muhasebe işlemlerinin gerçekleştirilmesinden ve daha birçok işlemden sorumludurlar. Bu sebeple işletmelerin geleceklerinden ve mevcudiyetlerinden sorumlu olan personellerinin yaptıkları ya da yapabilecekleri işlemleri kontrol altında tutmak son derece önemlidir. Çünkü bir işletme için önemli olan pek çok konuda işlem yapan personellerin hata yapma olasılıkları genel olarak yüksektir ve bu hataların zararları her zaman için işletmeler tarafından karşılanmak zorunda kalınıyordur. Bir işletmenin sürdürülebilirliği yakalayabilmesi için, personel odaklı değil durum odaklı hareket etmesi gerekmektedir. JBI “Bana Özel" Personel Takip ve Prim Modülleri işletmelerin kurumsallık kazanması ve planlı çalışarak sürdürülebilirlik kazanması için gerekli olan işlem izinleri ve personel takibini sağlar. Ayrıca çalışan performansını arttırmaya yönelik ya da prim bazlı çalışmaların takibi için Prim modülünün kullanılması ile, işletmelerin verimlilik arttırması sağlanır. 800’ü aşkın izin ve kontrol fonksiyonundan istediğiniz kullanabilirsiniz. Eğer işletmenizin kendine özgü işletme kurgusu var ise, JBI “Bana Özel" i işletmenizin kurgusu doğrultusunda dizayn ederek kendinize özgü programınızı oluşturabilirsiniz.
Firmalar açısından iletişimin önem kazandığı günümüzde, SMS ile iletişim işletmeler tarafından pek çok amaç için kullanılmaktadır. Yeni kampanyalar, yeni ürünlerin tanıtımı, geciken tahsilat işlemlerinin hatırlatılması gibi amaçların yerine getirilmesi için kullanılan SMS ile iletişimin size kazandıracağı kolaylıklara JBI “Bana Özel" SMS modülü aracılığı ile ulaşmak oldukça basittir. Mevcut müşterilerinize ya da bilgisini aldığınız potansiyel müşterilere otomatik SMS gönderimi ile ulaşarak satışlarınızı arttırabilir, tahsilatlarınızın zamanında ödenmesini sağlayabilirsiniz. Otomatik SMS fonksiyonu sayesinde her seferinde aynı işlemleri tekrarlamak zorunda kalmadan müşterileriniz ile iletişimde kalarak işletmenizin verimliliğini arttırmak ve tahsilatlarınızın takibini yapmak JBI “Bana Özel" ile oldukça kolay.
Her işletmenin masrafları ve işlenmesi gereken dekontları vardır. Muhasebesel işlemlerde gider olarak gösterilen masraf ve kanıtları mahiyetindeki dekontlar, işletmenizin giderlerini tescilleyerek haksız vergi yükünden işletmeleri kurtarır. Bu sebeple iletmeler için önemli bir konu olan masraf ve dekontların kolaylıkla işlenerek muhasebesel işleme dönüştürülecek bilgi haline getirilmesi gerekir. JBI “Bana Özel" Masraf ve Dekont modülleri, işletmeniz bünyesinde yapacağınız masrafların ve işlenmesi gereken dekontların muhasebesel işlem haline dönüştürülmesini sağlayarak işletme verimliliğini katkıda bulunur. Ayrıca Masraf ve Dekont modüllerinin kolay raporlanması sayesinde istediğiniz her an işletmenizin gider raporlarına ulaşabilirsiniz. Bu sayede giderlerinizi kontrol altında tutarak maksimum verimlilik sağlayabilirsiniz.
İşletmelerin girdi merkezi olan kasaların pek çok girdi alternatifi vardır. Nakit, POS, kredi, çek-senet vb. Girdilerin kontrol edilmesi, raporlanması ve belirli zaman aralıklarında transfer edilmesi gerekir. İşletmelerde tek kasa olabileceği gibi birden fazla kasa ya da şubelere bağlı olarak birden fazla merkezli kasalar olabilir. Kimi zaman bu kasalar arasında kimi zaman kasa banka arasında bazen ise bankalar arası para transferleri gerçekleşir. Bu işlemlerin kayıt ve kontrol altında tutulması son derece önemlidir. Bir işletmenin nakit kazancının söz konusu olduğu durumların kontrolünün gerçekleştirilerek raporlanması ve doğru bilgilere ulaşılması işletmelerin para kayıplarının ve çeşitli zararlarının önüne geçmesini sağlar. Ayrıca şirket kartları, şirket kredileri gibi işlemlerin de şirket finansmanı ve muhasebesine entegre olması önemli olduğundan JBI “Bana Özel" Finansman modülü, şirketinizin finansmanını kontrol altında tutmanızı ve her türlü finans işlemlerinizi gerçekleştirmenizi sağlar.
Ticaret hayatının önemli bir işlem aracı olan cari hesapların işletmeler içinde tutulması son derece zordur. Hata ihtimalinin yüksek olması, raporlama yapılamaması ve takibin güç olmasından dolayı işletmeler genelde cari hesaplarını, cari alacaklarını, vereceklerini vb. işlemlerini kayıt altında tutamamaktadırlar. Kayıplara sebep olan bu belirsizliklerin üstesinden gelmek için son derece kullanışlı bir Cari Hesaplar modülü oluşturan JBI “Bana Özel" sayesinde artık cari hesaplarınıza tam hakimiyet sağlayabilir ve hata ihtimallerini ortadan kaldırarak güvenli bir şekilde hesaplarınızı tutabilirsiniz. Ayrıca cari hesaplar için çok önemli bir konu olan raporlama işlemlerini büyük kolaylık ile yapmanızı sağlayacak JBI “Bana Özel" sayesinde, işletmenizin güncel durumunu geçmişe dönük durumunu ve yapacağınız çıkarımlar ile geleceğe dönük durumunu görmeniz son derece basittir. İşletmeler için cari hesap gibi önemli bir konuyu ele alan JBI “Bana Özel" Cari Hesaplar modülü sayesinde sizde ayrıcalıklı bir işletme sahibi olabilirsiniz.
Çek ve senet işlemlerinin günümüzde kullanımının geçmişe göre bir hayli artması sebebi ile artık işletmelerin vaz geçilmez bir alım satım aracı olmuştur. Çek ve senet işlem hacminin artması ile işletmeler açısından yeni bir iş yükü doğmuştur. Çeklerin ve senetlerin takip edilmesi, karşılıklarının alınması, tarihlerinin tutulması gibi işlemler sıkı bir takip gerektiren ve hata yapmaya açık olan işlem türleri olduğu için, işletmeler yer yer bu konularda eksik kalmaktadırlar. JBI “Bana Özel" Çek – Senet modülünün kullanışlı ara yüzü ve fonksiyonlu işlem modelleri sayesinde çek ve senet işlemleri sorun olmaktan çıkar. Ayrıca raporlama seçenekleri sayesinde çek ve senetlerinizin son durumunu, getirileri ve götürülerini görebilir, alınan ve verilen çekler ile senetlerin takibini kolaylıkla yapabilirsiniz.

İLETİŞİM FORMU

Küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeler için kurulum sonrası kullanım desteği mevcuttur.

Detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilir ya da 0258 215 50 14 numaralı telefondan hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.