• +90 258 215 50 14

Çok Şubeli İşletmeler 1

Çok şubeli işletmeleri yönetmek her zaman zordur. Çok şubeli işletmelere bakıldığında genelde satış oranlarının yüksek olmasından kaynaklı yeni şubeler açtığından ürün, fatura, cari hesap, tedarik zinciri, personel yönetimi gibi konuların takibi kolay değildir. Ama bu konuların takiplerini yapmak şirketler açısından elzemdir.

Çok Şubeli İşletmeler yazılarımızın birinci yazısında Şube Bazlı Tanımlamalar hakkında konuşacağız.

JBI ‘Bana Özel’ ile Şube Tanımlamaları

Birden fazla şubeniz olduğu zaman her şubenizin kendine ait personeli, kasası, raporları ve hatta deposu bile olabilir. JBI ‘Bana Özel’ şubelerinizi tek bir platformda birleştiren yazılımdır. Her şubeniz için tanımlamalar yaparak şirket geneli işlemlerin hangi şubenize ait olduğunu kolaylıkla görebilirsiniz. Satış yapan personelinizi, satışı yapılan ürünü, şubeye ait masrafları, şubeye ait raporları ve aklınıza gelecek diğer bütün işlemleri şube bazlı olarak işleyebilir ve görebilirsiniz.

Şube tanımlamalarının en büyük avantajı, şirketinizi bir bütün gibi işletirken eylemlerinizi şube bazlı olarak gerçekleştirebilmektir. Ayrıca birden fazla sektörde bulunuyorsanız karlılık, ürün tedariki ve sevkiyat gibi konuların takibi de şube bazlı olmak zorundadır. Çünkü her sektörün kendine özgü sorunları ile çözümleri vardır.

JBI ‘Bana Özel’ sayesinde, şubelerinizi bulundukları sektörlere göre yönetebilir, bayilerinizin bütün eylemlerini tek bir şirket çatısı altında izleyebilirsiniz.

İşinize profesyonellik katmak için uzman ekibimiz ile iletişime geçebilir ve size göre şekillenen bir programa sahip olabilirsiniz.